Vstup do třetího multiplexu umožní televizi Óčko rozšířit svůj stávající 24 hodinový program na 93,5 % část území ČR. Její program bude mít možnost sledovat 95,7 % obyvatel České republiky, což představuje cca 9 765 tis. diváků.
„Ukazuje se, že multiplex 3 dokáže nabídnout velmi výhodné podmínky také televizím, které chtějí své vysílání šířit celoplošně. Jsem potěšen, že naším novým klientem je právě televize Óčko, se kterou jsme spolupracovali již v minulosti a našli jsme k sobě po čase opět cestu. Vstupem Óčka budeme schopni nabídnout v zemské platformě lifestylový typ programu, který tam dosud chyběl a protože se jedná o vysílání pozemní, je pro diváky zcela zdarma, tj. bez žádných měsíčních poplatků,“ říká Kamil Levinský, člen představenstva společnosti Czech Digital Group. „Mezi hlavní důvody, proč se počet zákazníků vysílajících v multiplexu 3 neustále rozrůstá, patří profesionální technické řešení sítě provozované z věží Českých Radiokomunikací, vynikající spolehlivost služby a vysoké pokrytí.“
„Naše rozhodnutí vstoupit do třetího multiplexu vyplynulo ze dvou skutečností. První z nich byl meziroční nárůst sledovanosti Óčka, který nám dává signály, že v českém éteru je prostor pro středně velkou hudebně – lifestylovou televizi a za druhé zvyšující se zájem inzerentů o investici do naší televize. Jsem potěšen, že nyní bude Óčko možné naladit v každém pokoji, a že uděláme radost všem, kterým Óčko v jejich televizi chybělo,“ říká generální ředitel televize Óčko Štěpán Wolde .
Televize Óčko vysílá už od roku 2002 a je první českou tematickou televizí se zaměřením na hudbu a moderní lifestyle. Za deset let svého vysílání získala stabilní pozici na trhu a velkou diváckou oblibu. Ve svém vysílání klade důraz především na soudobou moderní českou a slovenskou hudbu a aktuální zahraniční hity. Hlavní diváckou skupinu tvoří zejména dospívající mládež ve věku 12-19 let a mladí lidé do 39 let.
Jak naladit TV Óčko